برای ورود به صفحه کاربری اعضاء بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

شرایط برخورداری از خدمات باشگاه میهمانان شرکت هتل های بین المللی پارسیان

 

 

1.        عضویت در باشگاه میهمانان تنها برای اعضای ایرانی )مقیم و غیر مقیم حقیقی بالای 16 سال با تکمیل فرم عضویت در هر یک از هتلهای پارسیان صورت گرفته و کاملاً رایگان است.

2.       کسب امتیاز در باشگاه میهمانان پارسیان از طریق پرداخت نقدی صورتحساب های شخصی در صورت اقامت میسر می باشد.

3.      معادل پرداختهای نقدی صاحب صورتحساب برای ایشان امتیاز به نسبت ده درصد مبلغ در واحد ریال در نظر گرفته می شود ، در صورتیکه این امتیازات به سقف در نظر گرفته شده برسد قابل تبدیل به اعتبار خواهد بود. (بطور مثال: اگر فردی چهل میلیون ریال که حداقل موجودی امتیاز برای تبدیل به اعتبار ریالی می باشد به مجموعه هتلهای پارسیان طی صورتحساب های صادره در سیستم یکپارچه پرداخت نماید به میزان چهار میلیون امتیاز در سیستم برای ایشان در نظر گرفته می شود که برای این میزان امتیاز ، در صورت تمایل دو میلیون ریال اعتبار قابل خرج در هتلهای پارسیان اعطاء می گردد.)

4.       به پرداخت هایی که برای کنسل شدن رزرو صورت می گیرد“ No show” حتی در صورت گارانتی بودن رزرو، هیچگونه امتیازی تعلق نمی گیرد.

“No show”به آن دسته از میهمانانی اطلاق میشود که اتاق را رزروگارانتی کرده اما در روز موعد که رزرو انجام شده به هر دلیلی مراجعه نکند اما هتل مبلغ شارژ اتاق را دریافت کرده است).

5.      به هر میهمان با عضویت در باشگاه میهمانان پارسیان و دریافت کارت الکترونیک ، یک صفحه اینترنتی برای مرور اخبار ویژه باشگاه و مرور امتیازات و اعتبارات در سایت باشگاه اختصاص داده می شود ، این صفحه اختصاصی از طریق سایت شرکت هتل های پارسیان و با وارد کردن شماره کارت و رمز عبور در قسمت باشگاه میهمانان پارسیان قابل دسترس می باشد.

6.       هرگونه مبالغ پیش پرداختی میهمان (اتاق، رستوران و سالن مراسمات) قابل پرداخت از طریق اعتبار کارت عضویت میهمان نمی باشد.

7.      میهمانان عضو باشگاه می توانند با ارسال شماره کارت 16 رقمی خود به شماره پیامک30005963 شماره موبایل خود را در سیستم (وب سایت) ثبت نمایند. همچنین با ارسال عدد 1 به 30005963  از آخرین وضعیت اعتبارات خویش مطلع گردند. در ضمن با ارسال عدد 8 به 30005963  تغییر رمز عبور کارت عضویت امکان پذیر می باشد.

8.      جهت تکمیل اطلاعات کارت عضویت و دریافت پکیج های فروش ویژه فصلی ، تمامی اطلاعات  شخصی و تماسی خود را بطور کامل در صفحه کاربری تکمیل نموده و در صورت هرگونه تغییر اطلاعات شخصاً به سایت مراجعه و به روزرسانی نمایید.

9.       تنها دارنده ی کارت عضویت با ارائه کارت شناسایی معتبر قادر به استفاده و برخورداری از خدمات باشگاه می باشد و میهمانانی که صورتحساب اتاق به نام شخص دیگر است به هیچ وجه مجاز به استفاده از خدمات و عضویت در باشگاه میهمانان نمیباشند.

10.     امتیازات کسب نشده در اسرع وقت با  ارائه مستندات مربوطه به دفتر مرکزی شرکت هتلها قابل ثبت و پیگیری می باشند.

11.     مزایای خروج دیرتر و ورود زودتر) (Early check in & Late Check out می بایست با هماهنگی قبلی، با بخش رزرواسیون هر یک از هتل های مجموعه اطلاع داده شود تا باتوجه به شرایط هتل اعمال گردد.

 

12.    در صورت نداشتن تراکنش امتیازی / اعتباری در یک سال آخر تاریخ اعتبار کارت عضویت، در پایان مدت تاریخ اعتبار کارت کلیه امتیازات صفر می گردد. سپس کارت الکترونیکی و اعتبار موجود در کارت برای 3 سال آینده تمدید می گردد.

13.   در صورت مفقود شدن کارت مراتب را سریعا به دفتر مرکزی باشگاه اطلاع رسانی نمائید. ( از طریق آدرس پست الکترونیکی باشگاه : club@parsianhotels.ir) ضمناً بمنظور صدور کارت المثنی باشگاه میهمانان 100,000 امتیاز معادل ریالی 50،000 از اعتبار میهمان کسر خواهد گردید.